03:42

hej bloggen,nevena här. Klockan är nu väldigt mycket! jag bestämde mig för att gå och lägga mig halv 1 och det gjorde jag också. Men problemet är att jag inte kan somna, bara för att jag hela tiden tänker på all plugg jag har. Så här sitter jag med en skål med kalaspuffar (chokladsmak) och skriver på min uppsats som ska vara inlämnad i natt klockan 23.59! Ni tror säkert att jag är helt galen men jag är faktiskt hur pigg som helst. Dessutom så ska jag ändå dra iväg till skolan runt halv 8, och det är ändå ganska så snart... :)
Imorgon (rättare sagt idag) lär jag se ut som en zombie, men det har jag gjort i två veckor nu så mig gör det inget!

Nu ska jag i alla fall fortsätta, see you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0