VM

Har haft en härlig dag hemma. Kolla på VM matcher hela dagen. Höjdpunkten var nog när Serbien förlora mot Ghana! Och min babe spelar också dära, hahah. Så snygg!!
Iaf, bibbi kom senare över till mig och kolla på Tyskland mot Australien.

Igår va kul. Tjejerna kom över. Käka grill, chips och kladdkaka. Mums. Vi tog de bara lungt.
Men jäklar vad ni smutsar ner efter er!!!

hehe. ska lägga upp bilder på min babe och lite bilder från igår som jag hitta på datan..






Omgd, Winta monster! hahah

Han är snyggare när han spelar, helt svettig och Grr!! hehe

Camila de är han!!!

Peace and Harmony // linda

Kommentarer
Postat av: Nevena

Höjdpunkten va? Du ska få så mycket stryk när jag ser dig

2010-06-14 @ 13:54:59
Postat av: sofia

linda dina inlägg är bäst! dör för dig älskling<3

2010-06-14 @ 22:41:32
Postat av: linda

hahaha, nevena. Dålig förlorare! rankad 9 va, What happend?!

2010-06-14 @ 22:42:14
Postat av: Nevena

haha, de var uppvärmning för oss! lugna dig

2010-06-15 @ 13:17:29
Postat av: linda

hahaha, okej okej... fredag, väntar förväntansfullt till på fredag!

2010-06-15 @ 21:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0