Victoria

Tjabba

Är verkligen jätte trött, kom hem för inte så längesen, har sprungit runt på stan sen jag slutade typ. Var i skolan först, finns inte så mycket att göra där egentligen nu när terminen snart är slut. Eller idag har det inte funnits så mycket, imorn är det mer. Har hela 3 prov att göra imorn. Hur det ska gå vet jag inte. Ska börja plugga NU.. -.- Och på torsdag sätts betygen, yeeeeeeey!!!!... Det här lovet kommer bli det första då jag måste gå sommarskola. Så fucking jobbigt. Slutar skolan den 10de och börjar sommarskolan igen den 14de... I 4 jävla veckor ska jag börja klockan 8 och ta mig till Thorildsplan så tidigt på morgonen, och sen vända tillbaks vid 4. Har aldrig prioriterat skolan på riktigt men har alltid lyckats klara mig ändå och sluppit sommarskola, men inte den här gången, det blev för mycket att ta igen, för mycket jag missat och för mycket jag har ogjort. Fattar inte hur jag ska lyckas komma i tid, men men, har bara mig själv att skylla. Men försöker se det positivt, det är som att börja gymnasiet all over again. Det står på ett papper jag fick angående det, när uppropet är, vilken tid, och vart man ska samlas. Som när man först började gymnasiet och blev indelade i klasser. Nya människor dessutom, lite spännande ändå.
Aja nog om det, det var faktiskt inte meningen att inlägget skulle handla om sommarskolan överhuvudtaget. Träffade Camila igår och vi började prata om bloggen och sen började hon babbla på om mina shoppingvanor -.- Och så kom jag på att jag faktiskt inte bloggat om, och visat upp grejer jag handlat och så på ett tag. Kanske börjar göra det då da. Så på tal om de, här kommer lite bilder på lite av vad jag köpte idag :)

Väska - Monki 99:-


Jeansshorts - Carlings 399:-


Skor - H&M 129:-


Jeansväst med nitdetaljer som inte syns så bra på bilden - H&M Barnavdelning 179:-


Väska - H&M 99:-


Klänning - H&M Barnavdelning 129:-


Linne - BikBok 149:-


Magtröja - BikBok 129:-


Ballerina - Indiska 149:-


Tröjklänning - Carlings 149:-



Måste bara påpeka att jag tycker att jag vart duktig på att blogga de senaste dagarna, hehe! Ska försöka blogga oftare, minst 2 ggr per vecka. Tjejer det borde ni också göra! Hmm, har inte så mycket mer att säga, slänger in två bilder från idag och igår :)

Soligt...


... & blåsigt :)



Och nyss, haha!

Visst är jag cool som tar foto med en klädhög i mitt stökiga rum :D Höhö nää men det är faktiskt okej för de är nytvättade och ligger där för de väntar på att sättas på sin plats. Och jag har typ inget mer att skriva eller bilder att lägga in. Eller jo men jag orkar inte. Hehe. Så nu avrundar jag och säger

ALOHA :)


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Vacker du är seniorita! :) <3

2010-06-02 @ 13:47:22
Postat av: vic

Gracias mamii :)<3

2010-06-05 @ 13:00:05
URL: http://elevensisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0