The accident

ska berätta lite om gårdagen men först måste jag säga att jag har riktiga tråkmånsar till homies! seriöst, driver ni med mig. ingen som vill komma ut när man väl går ut. ingen som tar eget initiativ att fråga om man vill ut utan förlitar sig på att andra ska göra de. LIksom jag skäms. nä men ärligt skärp er!

iaf nu till igår. Jag mona emilia cykla till älvjöbadet. Tog första doppet för iår! men de va soft, tog de bara lungt och så. Heheh och alla säger att jag blivit brun :D
men nu till the accident. Min mobil flög ur cykel korgen och vet ni vad?! Jag lyckades cykla på den! Kännde verkligen hur den gick sönder när jag cykla på den. Helt misslyckat. Nu är den helt pajad.

Iaf, nu ska jag umgås med kusinen. // linda



bra låt men extremt dålig musikvideo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0