Linda

holla amigos!
Dagen börja med att jag vakna runt 1 med min kusin stirrandes på mig!! Störd, säger jag bara. Han ville att jag skulle vakna för han hade tråkigt. haha.
Iaf, bestämde oss för att dra på bio och bio blev de. Draktränare, faktiskt bra (:

Sedan gick hela släkten ut och käka på en jävligt god, om inte Stockholms godaste, Grekiska restaurang! Gissa vem som kommer in?! Hugo Rosas och paow (X) alltså han va så snygg! kunde imte låta bli att stirra på honom, hahah!

Sedan så gick jag till sofia där hon och emilia vänta, skulle kolla på matchen som var trist, så drog ut ist och hämta Camila. Promenera och snacka om gamla minnen och annat.


Diggar den.


Ska lägga mig nu, för imorgon blir de grönan med Karimo

Sov gott // linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0