haaard work woork............... winta

Heeeeeej anledningen till att jag inte skriver så ofta längre är för att jag inte har ork längre och för att jag har  börjat jobba :D.. jobbar som telefonist och säljer postkodslotter. kommeer att få ganska bra betalt men det är så fuckin jobbigt, det enda man gör att att sitta på sin stol vilket är soft egentligen men det som är så jobbigt är att man säger samma  meningar om och om igen..vilket jag har tröttnat på -.- men jag kmr att få feeeeeta PARAAAA den 25 juli, eftersom att jag jobbar på heltid !!!! så det är nice, ser verkligen fram emot mina cash =) Vi ska även till grönan den 3 juli tillsammans med jobbet, kuliiigt:)
efter den 25 juli hade jag tänkt att säga upp mig haha.. orkar verkligen inte fortsätta trots att jag säljer ganska bra. Tror inte att telefonförsäljning är något för mig. Ska jobba på Mcdonalds efter att jag har sagt upp mig! :)

och juuuuuuuuuste den 24-27 juni ska jag åka till GÖÖÖÖÖÖÖTEBORGGGGGGG :DDDDDDDDD e feeeeeett glad asso, ska dit med en massa ungdomar från hela scandinavien och det bästa är att vi inte kmr ha ngra vuxna därrr!!!!!!! niice som FAN =D

Aja... nu ska ja ta och sova, ska upp tidigt imorn för att gå te JOBBET hehehe känner mig "mogen" elr vuxen hhähä :P
avslutar hela inlägget med den här låten....... pöööösssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0