Grattis till mig(L) /Mona-lena

hej allihopa, idag är det min födelsedag som vissa har glömt bort.. nämner inga namn...
eftersom att jag redan har haft fest så gjorde jag inte så mycket, utan har varit med min syster monal hennes kompis sandra och linda, vi promenera till heron och fikade i Amazonas. Vi satt ganska länge dära och hade jättekul , monal som ni alla vet kan inte prata tyst så hon satt och prata om vissa saker som var lite pinsamt och folk kollade på oss som om vi vore galna haha, det låter inte så kul men det var skit kul. Men efter det så gick vi lite till  linda och hennes pappa och mamma sjöng ja må hon leva på arabiska haha. Nu sitter vi hemma hos mig och monal lockar lindas hår, linda säger att hon känner sig som shakira HAHA. 
Sommarlovet hittills har varit roliiiigt, jag cyklade med bibbi och emilia till stan.. vi cyklade i cirka 4 timmar den dagen. i onsdags så cyklade jag,linda och emilia till älvsjö badet och solade jättelänge och jag blev BRUN ;)
Ska äta något nu så vi ses när vi ses. Hej då

 Gammal bild på mig och min syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0