emilia

hola at uuu people! whaaat u dooin?
hehehe I got some english skillszzszsz haha!
okej serious nu, hoppas ni alla har det skoj, det har jag. ska alldeles strax plocka upp sofia sen ska jag köra henne till kungens kurva och sen ska vi till ipn och sen till skärholmen och sen till min syster ska hämta min kamera:D kuul vava!
imorgon dåå jaaa vet ni vad som händer dåå:DD, jag ska äta godiiiiiiiiiiis mums har inte ätit det på två jävla månader sheet det är nästan overkligt eller det är fan overkligt. jag har skolavslutning då också jätte skoj.

i fredag då var vi på sofias kusins student alltså guud ni vet inte hur jävla roligt vi hade vi åkte flak och allting, det kändes som att det var vi som tog studenten och allting vi badade i fontänen i sergels och allt hahah tjock mää naaajsz!

meeen nu så har jag typ inget mer att säga så peace out homiiies!






Kommentarer
Postat av: dashe

hahaha gud va kul tjejen!!! hahaha du ska ha klänning imorn!! oki?! :D:D

2010-06-09 @ 21:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0