emilia igeeeeeeeeeeen

heeej hah, har precis duschat det var skönt! våran cykeltuur hahah ni vill inte veta vi har cyklat i hela stockholm nu skojar inte! vi har vart typ fan vet jag vart vi avr typ vid hästar, i stan, i vildmarken, alllt hahahha men det var kuuul! efter att vi varit och cyklat drog jag till sofia vi drog till ip sen så kom jag hem och duschade och käka och så strax ska vi tjejer eller några av oss dra och fika:D skojsii!






















hahha!!

Yeep det var bilder fårn våran cykeltur:D!!
Det kommer fler sånna, en är redan planerad imorgon!

Peace

Kommentarer
Postat av: dashe

åh va kul ni haft! synd att jag inte bor i skärholmen :(

2010-06-17 @ 21:24:56
Postat av: dashe

va coola ni ser ut på bilder... änk om ni va lika coola på verkligheten...hahahaha skoja! ni e jätte coola mina tjejer!! :D

2010-06-17 @ 21:26:49
Postat av: linda

haha, dashe!! du är coolast! du måste komma till vår hood liksom (:

2010-06-18 @ 01:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0