4 days left =)

Heeeeyhey! Nevena här

Skit länge sen jag skrev känns det som men men. Vad har jag gjort idag hm... Jo, skulle egentligen vakna tidigt för o åka med mamma och pappa o hämta ut tillstånd för att jag ska få åka själv utomlands men det fixade dem istället. Vaknade runt 1 och var tvungen att fixa mig snabbt som bara den för att sen åka till stan med lillbrorsan. Han fick med sig massor medan jag inte alls fick med mig mycket. Ska till stan o ta en runda imorgon igen. JAG FÅR HUVUDVÄRK AV ALL FOLK!!! Jag är jävligt stressad inför lördag (då jag åker till serbien), jag har massor med saker o köpa. Det ska bli så jävla kul, har längtat så mycket. Bada i pool, klubba haha (dem bryr sig inte om åldern där), äta god mat, spela fotboll o sola o bli bruuuuun! Men hört att vädret inte kommer va bäst :( fan då.. Juste, är tillbaka i sverige någongång den 7e augusti och då ska pappa kolla efter sista minuten resa till Rhodos för det är så billigt. HOPPAS att vi hittar biljetter. hm... íkväll händer inte så mycket, ska se fotboll o sen ska jag nog bara slappa hemma tror jag.

här kommer bild på skitsakerna ja köpte (världens sämsta bildkvalite, tog med mobilen)


Cubus



Gina Tricot


Bik Bok


H&M, den sitter perfekt! love it

Sen fick jag med mig massa shorts o så, men orkade inte ta kort. Haha

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0