2 år KVAAAAAAAAAAAAAAAAAR !!!!!!!! HAJP HAJP ... WINTA

Heeeeeeeeej läääääääääängesen ja skrev sist men har verkligen inte orkat med tanke på all plugg men nu är jag FRIIIIIIIIIIIIIIIIII haha eller nästan.. har ett fucking ekonomi prov kvar sen e ja friiiiiiiiiiiii som en fågel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LÄNGTAR!!
 
FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN .... FYYYYYYYYYY FAN VA VI ÄR BRA! hahahaha ÅÅÅÅÅÅHH LÄNGTAR

Min kompis tog sin efterlängtade student igåååååååååår och jag var spik på plats på både utspring, flak och mottaging !
och de bääääääääääästa va flaket !!!!!!!!!!!!!!!  Vi som inte hade tagit studenten hoppade på flaket endå sen så tvingade alla studenterna oss att stiga av .. å de gjorde vi :// eftersom att de blev för fulllt o varje student fick bara ta med 1 kompis. haha
men vissa flifflade in fler ahhaha !! vi var 4 st som ville åka flak .. 2 av oss 4 kom in på de "normala sättet" ..  JAG o en annan kompis blev feeett med ledsna för vui trodde inte att vi skulle få åka... hahaha sen ser vi att en tjej  klättrade upp för lastbilen  och INGEN märkte ( av stuidenterna)  Jag ba neeeeeeeeeeeeeej om HON kan göra det, dååå kan jag oxå !!!! HAHAH så vi klättrade upp för den där fucking lastbilen..de värsta va att ja fläsha min rumpa flör alla-.-
Vi skrek som faaan aso ååååååååååååååååååh de känndes som att ja va en utav studenterna hehe men skiter i hahahaha asso gud det va så roooooooooooooligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅHH LÄNGTAR VERKLIGEN TILLS MIN STUDENT 2år kvar 2222222222 fuking åååååååår ! ÅÅÅH men tiden går snabbt! och efter det så kmr man vilja spola tillbaks..så man ska verkligen ta vara på dessa 2 åren som e kvar! men fuuuuuuuuuuuuck vad hyyyyyyype man blir !!!!!!!! hahaha  FYYY FAN VA VI E BRA!  ehhe.... jag borde ha tagit med extra kkläder eller bytt om te shorts o linne typ för ja hade på mig en klänning som blev så blöt pga all champange o öööl... shit asso man luktade inge vidare kan ja säga MEEEEEEEEEEEEEEN  DET VAR SÅ FUCKING VÄRT DET!!! :D så jävla glad !   Sån jävla SKÖÖÖÖÖÖÖN känsla!!! :D:D:D

Nog om det hehe aja .. efter det så gick vi hem till en kompis o bytte om o fräshade upp oss på nytt sedan stack vi tilll motagginig och hade de skoooooooj, mycket kulturellt mat matttttttttt ( DU MISSSADE IGEN BIBBI... men de lungt, på min motaggning får du äta hur mkt injera du vill !! =D )  

Sköööön kväll/dag var det iaf.. !!! Aja Idag hade jag en muntlig redovinning på engelska.. det gick väl bra, redoviningen va lite föör kort men den dög iaf enligt mig hehe men men =) så skönt att det bara är 1 vecka kvar nu ... thorlidsplans 3or tar studenten nästa vecka oxåååå haha och jag o nåra tjejer från min skola har planerat att va på deras flak oxååååå ahahaha e så fucking taggad haha :D .........  Här kmr lite bilder från flaket och lite annat typ =)

bilder kmr imorn för nu tvingar mama mitt att stanga av datorn -.-



Kommentarer
Postat av: Leilaaaaaaaaaaaaaah

HAHAHAAHH winta du skriver som en kratta

2010-06-05 @ 17:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0