Victoria

HAAALLOJJJ! Klickade mig in på bloggen nyss, första gången på ett jävla tag ska jag erkänna, och så ser jag att en viss miss. Ereeg Badee har blivit superduktig på att blogga! Guldstjärna till dig :D:D

Utöver det har väl inte så mycket hänt på bloggen som man kanske ser, tjejerna verkar ju lida av en liten bloggtorka, även jag dåraa. Sofia är i Grekland, Nevena i Serbien, Camila i Spanien, och Emilia åkte tidigt idag.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Hmm, kan berätta om min hittills väldigt omärkvärdiga dag. Vaknade upp, mötte Amin strax därefter och hans söta mami skjutsade oss till Heron där vi käkade frukost/lunch. Efter vi ätit färdigt promenerade vi tillbaks till Skärholmen där vi kollade runt, fick med mig en del grejer och Amin med. Nu är jag hemma igen och gör typ ingenting, vädret är ganska trist ju, usch på de. Funderar på att ta en liten tupplur, är jäättetrött, har inte fått sådär jättemånga timmars sömn. Kom hem typ 3-4 igår och kunde inte somna, hade huvudvärk :(


Kol tjyYyYYYyyYvaarna Ereeg & Rawnak



:):)



Ereeg, Rawnak, Linda och min fot :)))))))))))))))



Birthday girls :)




MIN ÄLSKLIIIIING, Luuuchoooooo :):)::):):):):):):):)::)):)




Ska försöka skriva lite oftare, men tills dess säger jag chauuu :)

Kommentarer
Postat av: ereeg

man tackar och bockar :)<3

2010-07-24 @ 23:51:57
URL: http://elevensisters.blogg.se/
Postat av: Lucia

Hahahaha stackars fulingen dvs Lucho. Varför outar du honom i bloggen för!? Han vill vara anonym, han vill inte vara worldknown supastah!

2010-07-25 @ 23:45:15
URL: http://sverigesradio.se/metropol/lucia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0