specialbeställning

Hej allihop! :)
Hoppas att sommaren rullar på långsamt för samtliga - man vill ju absolut inte att den ska gå snabbt!
Vad som spelas just nu här hemma är There goes my baby med duktiga Usher. Hans nya låtar är ju riktigt bra, och den här är nog bäst.
Idag har jag varit med Bibbi. Vi har haft jättetrevligt och ätit (som vanligt, hehe) i älskade Peperoni. Jag tror att vi är dom där jobbiga stamkunderna som aldrig nöjer sig med det vanliga.. Det är nämligen så att vi aldrig någonsin missar att be om extra vitlökssås, but how could we? Den är ju utomordentligt perfekt! Haha.
Häromdagen var jag på födelsedagsfest och där lärde jag känna en väldigt gullig person, som för övrigt var hemma hos mig och smygfotade när vi bakade haha. Karim alltså. Här är bilden:


"De ultimata"

Kommentarer
Postat av: Karim

Jag smälter shit asså:) Btw världens bästa blogg!!!!:)

2010-07-20 @ 00:32:19
Postat av: K

Kan inte sluta läsa bloggen ereeg du är cool:D

2010-07-20 @ 00:35:37
Postat av: ereeg

Haha tack Karim för båda dina fina kommentarer :)

2010-07-20 @ 00:52:58
URL: http://elevensisters.blogg.se/
Postat av: samir

HAHAHHA

2010-07-20 @ 01:15:16
URL: http://paap.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem är Karim?? Jag är ditt största fan!!! Bloggen<3 Mr Anonym= Sant

2010-07-22 @ 02:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0