snart

hejsan allihop, sitter här o har precis packat klart (tror jag), jag har med mig alldeles för mycket känns det som men det är säkert massor ja glömt. Aja. Jag är både glad o ledsen för att jag ska åka haha. Lämnar ju mamma o pappa här :( buhu. Men men, det ska bli kul ändå! planet lyfter 07.20 och till arlanda ska vi börja åka om typ 3-4 timmar, där jag kommer möta emilia från klassen också. tihihi. Tjejer jag har inga nummer kvar i mobilen typ eftersom att jag bytt mobil 3 gånger(!!!), så jag kan inte smsa er alla, men jag hoppas att ni får en skit bra sommar och vi måste ses när vi alla är tillbaks igen.

Ska lägga mig o vila en stund! Ha det bästASTE



Serbien, 3/7-7(?)/8 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0