Nevena

hello guys! sitter här o sminkar mig och ska snart sätta på mig kläder o dra iväg till skärholmen. Måste köpa ett par saker till, bland annat en till bikini, ett par klackskor o en klänning hade jag tänkt mig. Ringde precis till odenplan också, och imorgon har jag sminklektion där :) kuligt. Nu är det inte mycket kvar, bara 2 dagar och sen är jag iväääg! Ringde emilia imorse o vi pratade i typ i en timme om vad vi skulle ha med oss och vad vi inte skulle ha med oss. Det är ju så krångligt när vädret inte ska vara så bra hela tiden, det kommer regna ganska mycket :( fan jag som planerade o bli riktigt brun. Men men.. Somnade btw 8 imorse efter att ha letat efter en spindel i mitt rum, hittade den aldrig och gick o la mig i vardagsrummet, men där kunde jag inte somna. Sov 2 timmar inatt, så nu är jag helt slut o har värsta påsarna under ögonen, man kan typ lägga saker i dem.. hahaha nä nu var ja tråkig. Har packat också, duktig som jag är :D men men, nu ska jag sätta på mig kläderna o sen ta bussen mot skärholmen. Efter att jag varit där åker jag hem till gullungen saadet,

puss o kram



jätte ful bild på mig haha, på promenad med bästisen som jag förövrigt saknar som bara den :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0