ereeg: specialbeställning #3

tja tja bloggäään!(med karims röst)
idag har inte så mycket hänt... jag har bara jobbat hela dagen, men vilken dag det har varit haha. ibland kan mina gäster bara vara för underbara. älskar när två personer ska börja bråka om vem som ska betala. vissa är bara för brutala (det rimmade hoho) idag fick en gäst mig att skratta så mycket så att jag knappt kunde säga hur mycket han skulle betala haha fööör skön... innan jag slutade kom mr. karim, mr. samir, min syster, jiyo, anhar, lydia, sephora och ayas och handlade av mig :) de satt och väntade tills jag hade bytt om och sen satt vi en stund och fikade eller vad man ska kalla det.
karim spelade återigen in en video på min mobil som jag såg nyss. det är någon sorts godnattvideo... min fråga är hur man ska kunna somna efter att ha sett den? man blir ju helt pigg av allt skratt hahaha :)
smälte nyss när jag såg att samir ville vara som sin storebror och spela in en video på min mobil.
fick magknip när jag såg den! haha han e för grov.. vet inte hur jag ska förklara. ska fråga honom om jag får lägga upp den på bloggen haha.. T..... som i Toavatten..!!!
efter en liten stund var det dags att rulla hemåt men FÖRST skulle jag genomföra en sak som jag hade lovat samir. nämligen att dricka eller äta med samma sugrör eller sked som honom. vet inte riktigt varför... kommer inte ihåg men hursomhelst så har jag en feeet bacillskräck som samir gjorde ett försök till att hjälpa mig komma över... hehe
han lyckades halvt. videon på det kanske kommer upp senare :)
menmen peeps, nu lockar min säng mer än någonsin
T! som i tovatteeeeeen

Samir, jag, Raw & Karim i Amazon.

Kommentarer
Postat av: k. som i Karim

Jag smälter ännu en gång. Jag spelade in en till video som du måste se. Donken bilden kommer upp på ansikt boken snart höhöhöhö:) Godnatt

// Karim som skriver från frysen

2010-07-24 @ 02:27:39
URL: http://paap.blogg.se/
Postat av: samir

Hahah så du såg videon!!

2010-07-24 @ 03:00:12
URL: http://paap.blogg.se/
Postat av: ereeg

haha jaa samir jag såg din video och båda karims videor :)

"ereeg gillar glassssss... i stora lassss" hahaha

2010-07-24 @ 10:57:10
URL: http://elevensisters.blogg.se/
Postat av: Sallie M.

Bästa bloggen ever

2010-07-24 @ 17:22:54
URL: http://sallie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0