ereeg: specialbeställning #2

liksom tjenixen bloggen :)
vad är det som händer med vädret? :( typiskt att det ska bli så här de dagarna då jag är ledig. plus att det är jättemörkt redan klockan 23 nuförtiden. får riktig depression
alltså, jag har en fråga. Går det att backa framåt? Think about that...
hursomhelst. idag vaknade jag upp hos pappa av ett oljud, och när jag kollade ut genom fönstret såg jag två män hänga på fasaden av byggnaden mittemot, med hjälp av ett rep. panik säger jag bara. de höll på att rengöra och shit. satt och observerade de som en orolig mamma haha
efter det drog jag och min syster hem och där bestämde vi oss för att käka pizza med mamma. det blev kebabhuset. den jag åt hette viking men oxfilén var inge vidare.. smakade fryst.
när vi satt och åt på deras så kallade uteservering så gick en gammal man förbi, men rätt som det var så föll han på marken. självklart blev det en liten folksamling där på torget och raw sprang dit och hjälpte honom. hon följde till och med honom hem. på vägen berättade att han hade druckit ett glas, men att han ABSOLUT INTE var svag...haha?
efter maten mötte vi upp anhar, jiyan och sephora. efter en stund kom linda, salmo och lydia. vi började rulla hem mot anhar där vi satt en stund. jag hjälpte henne att ladda upp bilderna från hennes födelsedagsfirande. sen kom tvillingarna sarim och kamir hehe (6)
jag, min syster, anhar, jiyan och tvillingarna drog till mcdonalds i kungens kurva. på vägen spelade karim in en liten video på min mobil som jag inte har sett föränn för en liten stund sen (karim, what the fuck?)
grejen med samir och karim är att dom är så söta. de är sånadär tvillingar som delar kläder, pratar likadant och skrattar åt samma saker. de är ultimata helt enkelt. det är så gulligt att man smälter!
med de orden säger jag godnatt ♥
ps. ni måste kolla in samirs blogg www.paap.blogg.se ds.



Kommentarer
Postat av: k

Hoppas du får ett underbart lov. Den där Karim verkar vara en trevlig prick

2010-07-22 @ 02:44:42
Postat av: Nilufer

HAHAH!!! Ni asso

2010-07-22 @ 09:49:08
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej jag ska börja gymanasiet om en månad och jag undrar om ni gick med era föräldrar första dagen eller är det bara elever som ska dit. fin blogg förresten

2010-07-22 @ 11:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0