winta - PINSAMT!

hejjjjjj jag mår super duper BRA :D ville ba dela med mig av en pinsam grej som hände i fredags....
De blev inga pankakor den dan,utan jag och en kompis gick hem te en annan kompis från skolan i fridis vi hade skit roligt haha, ingen var hemma hos henne så vi dansa o sjöng allt :D efter ett tag så gick paulina o evelina in på toa för att fixa sig, henens kille o nåra till skulle komma... OCH jag vilar på hennes säng, har på mig solbriller, fetaste afrot å lyssnar på beyonce låtar högsta volym o stirrar upp mot taket o drömmer mig bort........... och giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissa vem som kommer in DÅ??!?!??!???!?! hennes PAPPA!!!!!! HAHAHHHAH ASOOO FAN VAD PINSAMT! ... JAG LIGGER DÄR SOM EN FUCKING FOTOMODELL MED BRILLOR O AFRO  HAHAH OCH HAN BA KOLLAR OCH GARVAR HAHA JAG SKRIKER OMG NEEEJ!!!!!!!!   haha aso shit knas dag men endå en lyckad kväll


Kommentarer
Postat av: Dylan

HAHAHAHAHAHAHAHAHA WIIIIIIIIIIIIIIINTA

2010-01-24 @ 18:08:04
Postat av: Emilia

HAHHAHAHAHAHAHAHAHAH!!! Daamn funny GIRL haha skoja!

2010-01-24 @ 20:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0