Victoria - What is love?

Hejsan

Hur har er helg varit? Tjejer, har inte träffat någon utav er! :( Miiiiss you all! Vi får fan se till att träffas snart..

Min helg har vart kul, i fredags var det partymode som gällde och i lördags var jag hos mina kusiner på födelsedagskalas haha :D Min kusin Stefanie fyllde 6 år så vi firade henne lite, min familj och alla andra gäster drog dit vid 4 då kalaset egentligen börjde, men jag var så seg efter gårdagens bravaderrr haha så jag stannade hemma och sov/vilade ett bra tag, tills jag tillslut lyfte ärslet och pallrade mig dit vid åtta tiden. Var där i kanske 1-2 timmar och sen drog jag hem till Thandy i Telefonplan och så bakade vi kladdkaka, chillade, och pratade en massaaaa som vanligt :) Mysigt värre. Sen åkte jag hem vid 2 nångång, och när vi kom till stationen så stod det att tunnelbanan kom om 27 MINUTER!! -.- Så var tvungen att vänta där i en halvtimme på tåget och sen när jag kommer fram till Liljeholmen så måste jag vänta i ytterligare 18 minuter tills min tbana kommer... Skit jobbigt!! Jaja, träffade en kompis på tbanan och sen ringde jag min mamma som gjorde mig sällskap via telefonen den långa vägen hem från tunnelbane stationen hem till mig :) Bibbi, därför jag inte ringde dig som vanligt istället :D

Vaknade sen klockan 4 idag, hade fått sms av Berra som undrade ifall jag ville sola med henne och en annan tjejkompis så jag bytte om snabbt, drog på mig ett par mjukisar, tvättade ansiktet och fixade mig lite och sen drog jag iväg och mötte upp dom. Vi skulle sola i Mariatorget men hittade inte solariumet så efter en maaaassssaaaaa minuter senare om en maaaassssaaaaa tjat och förslag, ideér om vad vi skulle göra så drog vi bara till Hornstull och solade där. Eller aa det slutade sen med att jag inte solade alls haha.
Men men, kom hem för en stund sen och har ätit sushi nu, för andra gången den här veckan, MUUUMS! Looove it.

Jaa, det var min helg i en grovt kortfattad version, hehe fast än det blev lite långt men men. Fick en fråga om varför jag aldrig bloggar, och svaret är att jag faktiskt har skit mycket som pågår i livet just nu och/eller så orkar jag inte, sitter knappt vid datorn längre känns det som.. Så ja, då blir det mindre bloggande för min del.

Nu ska jag plugga, har prov i idrott på onsdag döööda mig!! Men först måste jag bara dela med mig av dagens fundering som är: What is love? Kärlek kan innebära så mycket olika saker beronde på vem det är frågar..

Hmm....

Och en låt :) Diggar den gaaalet


The Latin Kings - Fint väder

Byebye! ♥

Trackback
RSS 2.0