prettyprottepop (Dylan)

hallååå :D

kom hem typ för ett tag sen (ngr timmar) från stan ... jag säger bara det finns inte en punkt i stan som jag INTE har varit på .... från plattan till sture gallerian och tillbaka, fattar inte hur min mamma orkade följa med mig haha eller jo för att hon e bäst :D (nej min mamma läser inte bloggen så jag smörar inte haha). Igår så var jag ju på  18års festen den var BÄST, vi dansade hela tiden och skrattade en massa plus snygga servitörer ;)

här e plaggen:

din sko - 449 :-

(skiiit tung t-shirt) zara (herravdelningen haha) - 99:- REA

vero moda - 199:- REA

 
Inpsirerad av rihannas tunga tröga Gina trico 149:-


Gina trico 149:-

Gina trico 199:-

det var allt :D .... får väl hälsa hej då till mitt barnbidrag hahah

juste bilderna från igår kommer upp så fort som jag hittar sladden till kameran :D

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0