omg, jag hitta en dammråtta i mitt rum!

Tjena bloggen! Det var ett bra tag sedan jag skrev sist! Jag har haft så otroligt mycket plugg, jag blev till och med knäckt i torsdags och kunde inte gå till skolan! Men i alla fall igår så hade jag två uppgifter som skulle lämnas in innan 12, tror ni jag hann? nej så klart. En av dem skickade jag in klockan 1 och den andra 5 på morgonen. Jag vet inte om dom kommer rätta dom men jag hoppas på det bästa.

I och med att jag har haft så mycket plugg så har jag inte haft tid att städa mitt rum. Asså det är så äckligt, man kan hitta va man vill. Så nu är det dags för städning. Sen ska jag plugga, har ett jätte stort ekonomi prov nu på måndag!



omg, jag hitta en dammråtta i mitt rum!
















/ Bibbi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0