klippklackklock (Dylan)

hallååå där :D
det var ett tag sen, sitter just nu och vilar lite innan jag ska vidare till skäris och shoppa lite :P.

Igår så var jag ute och fikade med några vänner (när jag först hade tänkt att bara vila) från skolan + en till :) det var jätte kul snackade en MASSA gossip om skolan och allt :D

Idag så ska jag på en 18års fest (igen) hahhaha har gått på 3 st i rad nu det är en vän till familjens son som ska ha den kommer att bli super kul (ishallah) dt är drf jag måste till skäris , måste köpa nya klackar ... fast om jag känner mig själv rätt så kommer jag komma hem tomhänt hahah har lite svårt för arr välja :P


 
den här klänningen ska jag ha på mig (1. den är tagen från kenzas blogg, 2. jag köpte den INNAN jag såg att hon hade köpt den så f*ck u)

love

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ifrån e klänningen o hur mkt :)

2010-01-23 @ 12:58:55
Postat av: Dylan

den är ifrån bikbok och kostar 250 tror jag (fick den för 200 p.g.a. att jag hade hunnit köpa den innan dom gjorde en pris ändring)

2010-01-23 @ 13:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0