ereeg: "kyrka rengörs med tops"

men herre min gud (hej förresten kära läsare) blir lite upprörd nu. såg denna artikel nyss i DN: http://www.dn.se/sthlm/kungligt-ren-kyrka-med-hjalp-av-tops-1.1025114. sitter mina föräldrar och betalar skatt för att kronprinsessans brölopp ska få en SPA-behandling eller? haha aså det låter så patetiskt... silvret kommer säkert inte ens synas på bild.
men men. idag var jag på gymmet :) träffade emilia. nyss blev jag klar med mitt svenska tal, snacka om att jag inte har någon som helst fantasi. jag kommer prata om McDonald's..hehe
Är inne på msn förresten, har blivit duktigare på det =D chattar just nu med Crystal från min klass, Bibbi och Shehnaz.
På lördag ska jag och Dilo på 18-årsfest men jag har ingen som helst aning om vad jag ska ha på mig. Hon ska iaf ha en svart och grå klänning. Fett kul om vi skulle matcha, hehe hon skulle bli min dejt då :) får tänka på saken.
Nu är natten i alla fall gammal som gatan så jag måste bums smyga ner under täcket, vill inte snooza imorn.

igår fick ni se en bild på bibbis syster, här kommer min :) historien om oss fyra kan bibbi berätta så fort hon ser detta...
puss på er♥


min storesyster på nyårsafton


Kommentarer
Postat av: Dylan

HAHAHA jaaa det klart erääääg <3

2010-01-12 @ 19:17:06
Postat av: Prinsessa Maria

KATT RAWNAK!

2010-01-12 @ 21:04:21
URL: http://yesbaby.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0