Emilia

Hejsan allihopa:D det var ett tag sen, har inte skrivit på ett tag för att jag har inte så mycket att skriva om har för det mesta varit hemma bara för vädret är...bajsigt. Längtar till sommaren groovt. Yeye idag har jag inte gjort så mycket var i arlanda och hämtade min syster som kom ifrån Thailand:P Sen efter det drog jag hem till Mona och sådär.. Idag är det sista dagen kvar på mitt jullov eller kanske ska säga timmarna:( Ajja det är bara att börja längta till nästa lov som är om 6-7veckor sen så har jag inte skola på 5veckor haha:D Tideen går så snabbt:O Vill fan inte bli stoooor jag är faan fortfarande ett baarn.. Yees nu har jag inte så mycket mer att säga ni får ha det så bra:D


Det fick jag av min syster:D Nice va.. Victoria secret, det är grejer dee hah det är MELONDOFT:D.. Fick ett par till örhängen, fotlänk och armband men min lilla syster har tagit det-.-


SÖÖÖÖÖÖÖÖT unge:D


Jag och min syster HAHHAHAHHAHA..

Baaaj!

Kommentarer
Postat av: meline:9

varför är du ledig i 5 veckor?

2010-01-12 @ 09:17:14
Postat av: BÄSTA CASSANDRA

sämsta BLOGGEN:)

2010-01-17 @ 15:16:29
Postat av: Emilia

Vi är lediga för att vecka 9 är det ju sportlov sen har vi prao enda fram till påsklovet så tillsammans blir allt tillsammans cirkuspirkus 5veckor:B

2010-01-17 @ 18:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0