bibbsan som skriver!

Tjena bloggen!
Det var ett tag sen jag skrev, måste försöka börja att uppdatera oftare! Men i alla fall, jag har tänkt berätta om min händelserika dag! Det jag kan börja att säga är att idag hade vi studie dag - NO SCHOOL! Ingen kan förstå hur glad jag är, den här veckan har jag känt mig så fri, har inte haft så mycket plugg, har levt i paradis den här veckan!

Men i alla fall, igår somnade jag sent för att jag pratade med min prins! så ungefär vid tre - halv fyra gick jag och la mig. Jag och Ereeg har planerat sen i måndags eller det kanske var i söndags, men what ever .. vi planerade att vi skulle gå ut på fredag (idag) och verkligen utnyttja dagen. Så jag blir väckt av Ereeg 8 på morgonen. Vi skulle träffas klockan 10 för att dra till ikea och käka frukost.

Så jag är vid OKQ8 klockan 10.. men tror ni prinsessan och prinsessans syster är i tid? NOPE. Jag fick vänta i 40 minuter i kylan. Men i alla fall, vi gick och åt, sen så gick vi runt på ikea en stund. Jag drömde mig bort asså, jag började planera på hur mitt framtida hus skulle sett ut haha. Sen efter det drog vi in till stan. Systrarna Badee fick med mig på rullbanan. Jag fattar inte hur dom gjorde det, men endå, jag hade rätt roligt! Efter det så mötte Linda Binda upp oss, och vi drog till FOLKETS KEBAB. Mmmmmm mat, love it! Så vi satt där ett bra tag innan det var dags för oss att börja röra på oss eftersom EREEG skulle till jobbet, hennes chef hade lyckats övertala henne. Så våra kvälls planer blev förstörda.

Men i alla fall, när jag kom hem så ringde jag raw baw och undrade om hon ville komma över så skulle vi kunna plugga tillsammans. Hon kom, och vi "pluggade". Sedan så fick vi gäster! Min gudmor, gudfar, gud dotter + hennes man och och gudson (min halvfamilj). Jag vart helt chockad över att robin kom(gudson), för han brukar aldrig komma, sist han var hos oss var för exakt 4 år sedan.

Men men, sen när klockan var runt tio drog Raw hem. Jag gick ner till gästerna och var med dom, vi skojjade en massa och skrattade. Så det var jätte roligt. Sedan så skulle sedan min pappa och min gudfar börja diskutera POLITIK och börja chaffsa, den ena försöker överrösta den andre. Helt misslyckat tyvärr, men jag tyckte det var roligt, för det här händer varje gång. de gick typ nyss och jag planerar på att gå och sova snart. Måste vara pigg inför IMORGON! Då händer det tuffa grejjer asså. LÄNGTAR SÄGER JAG BARA!

Men nu har jag tänkt slänga in några bilder sen önska er godnatt.



ha det bäst tjejer


Kommentarer
Postat av: Nilufer

Sista bilden, KLOCKREN! :D

2010-01-30 @ 08:31:34
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0