bibbsan avslöjar...

tjejer.. hur mår ni.. jag mår själv bra, pratar med aran i tel.. har gjort det i två timmar snart.. förlåt ereeg.. vet att jag skulle plugga..

i alla fall,  jag bläddrade genom aftonbladet och upptäckte en artikel som handlar om samma skada som jag har.. tjejer ni vet väl hur mina fötter ser ut? och ni vet hur jag alltid klagar på att de gör ont? jag är inte ensam!



det här är en sjukdom som heter hallux valgus..
jag lever med en ständig plåga.. jag känner mig så sjuk, bara jag kollar på mina fötter så blir jag allt mer depppppprimerad.. men jag skulle genast känna mig bättre om ni kom förbi med bullar och choklad haha

big love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0