zzzzz

är hur trött som helst, tror jag kommer somna när som helst.
idag var jag som sagt i skolan för första gången den här veckan, var där 2 lektioner sedan skulle jag till läkaren. Men stannade upp i T-centralen för att kolla i Zara men tydligen fick man inte gå in för de höll på att rensa taket!! Vart lite sur, men köpte ist då en spetsbody som tröst. ahah. fortsatte sedan till liljeholmen där jag köpte en dagkräm från bodyshop.
Har slösat väldigt mycket pengar de här veckan, nya kläder smycken och en masssa annat. kanske visar er senare.
och juste klippte mitt hår!! hahah de vart helt okej. inte värsta förändringen. men kortare dock.


Och nu till varför jag skrev överhuvudtaget. Det är Hitta Nemo på disney chanel!! Måste ringa camila som är en riktigt Nemo fanatiker hahah.




hahah, var bara tvungen

ha en bra fredagkväll♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0