YEAH!

HEYYYYYY! WHATS UP GAYS? GUYS? hur fan stavar man det?? GAYES? ajaa what evaaa hähä

jag kan konstatera att ja mår absolut bäst! DET ÄR LOV FÖRFAN. Vilket betyder massor, no plugg(?), umgås med nära o kära,festa (kanske?), ooo bara slappa. tihihihiihiih
Idag slutade jag runt 2 tiden mötte sedan mamma i huddinge där vi små shoppade lite :) fick hem lite smink,ett par tröjor o lite underkläder. NICE (y)

Hmm... Ikväll händer det väll inte så mycket, ska träffa p o vi drar nog in till stan på en fika eller så kanske vi ser på bio, dont know yet. Ser i alla fall emot morgondagen då jag ska umgås med jelena, underbart,det var verkligen länge sen! det blir Bio och Taco Bar. Mums!

Aooo, man märker nog att jag sett ifram emot de här lovet ganska länge, det kom vid rätt tillfälle. Synd att de bara är en vecka. Men who cares? Man ser ju fram emot det riktiga lovet, SOMMARLOVET! :D Sofia har koll på hur lång tid de är kvar tills dess hehe :)

Jag ska nog ta o lägga mig en stund nu, sova en timme kanske så att ja blir pigg tills ikväll.


 
 bjuder på en mindre fin bild på mig o jelena. HAHA så söt jelena

PUSS


Kommentarer
Postat av: KARRE

elevensisters härligt namn som passar er ocskå ;) och keep it up med bloggen, galet tung blogg! :)

2010-02-26 @ 17:55:21
URL: http://jovkar.blogg.se/
Postat av: Anonym

peter din pojkvän?

du kan ju bara svara

2010-02-26 @ 17:57:16
Postat av: nicho

haha nice name och nice blogg :D

det lär bli sjukt många inlägg per dag hahaa ^^

2010-02-26 @ 18:33:57
URL: http://nichow.blogg.se/
Postat av: Rami

DAMN ÄR NI ELVA SOM BLOGGAR? TUMMEN UPP ;)

2010-02-26 @ 19:50:02
URL: http://ramispics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0