EMILIAAAAAAAAAAAAA VILLL HA SOMMARRRRRRRRRRRR!

Hejhej! Hur mår alla? DÅLIGT antar jag eftersom att vädreeet är så jvla kefft, skojar inte! Jag vågar inte ens titta ut de räcker med att jag vet att det är -23 grader där ute och typ 1m snö, och det kommer meeeer, tråkigt noog:(
ÅHH har aldrig längtat till sommaren så mycket som jag gör nu fan det är ju helt otroligt.. Hur länge ska de här piss vädret hålla på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????????????? O juste jag är inte i skolan för att det är knas med bussarna/tb och dedär.. Det vara bara 5pers i skolan idag också hahaha och ingen lärare lider med dom fifan!

SOMMARSOMMARSOMMARSOMMARSOMMARSOMMARSOMMAR KOOOOOOOOOOOOOOOOOM!
















DAAAAAAAAAAMN GIRLS, vad jag vill resa fan! hahahaha

LUV AND RESPECT!

Kommentarer
Postat av: Sofia

håller med dig fan ahahha

helt sexiii på bilderna emiliaaaaaaaaaaa

2010-02-22 @ 10:10:01
Postat av: Emilia

HAHAH SOFIAAA lever du?

skojaa haha:P!

VISST RIKTIGT SEXI, men det e bara för dig de vet du babe;D

2010-02-22 @ 10:38:34
Postat av: sofia

hahaha klart ja lever babe!

hahaha nämeen guud baraa för min skull (a) nu får du sluta

2010-02-22 @ 10:46:38
Postat av: winta

hahaha asooooo ååååh bilderna säger ÅÅÅK till egyppt haha!! skiter i när ja blir 18 fifan dååå jävlar haha

2010-02-22 @ 13:07:32
Postat av: emilia

Till SOFIA HAHAH duu e så jävla attrativ ska du veta SEXY!

Klaaaaaaart allt för DIN skull!



2010-02-22 @ 13:37:20
Postat av: Emilia

TILL WINTA alltså TROO MIIG bilderna säger mer än så dom säger flytta DIIIIIIIIIIT! ALLTSÅ vetu hur jävla mycket ja tänker på när vi ska resa eller!!!

2010-02-22 @ 13:39:10
Postat av: Bibbi

inbjudning på g...haha :D

2010-02-22 @ 13:40:37
URL: http://elevensisters.blogg.se/
Postat av: winta

hahah trooo mig ja tänker oxå på de så fucking mkt att ja kollade på biljetter idag haha billiga biljetter !!!



bibbi... BJUD ut dig oxå hehehe luv u kusin

2010-02-22 @ 15:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0