=)

Tjosan !!! winta här.. det va ett tag sen! ändringar ska ske haha :)) Iallafall.. idagså  hade jag inga lektoner bara ett Matteprov runt 3 som blev inställd och jag fick reda på det när jag precis hade  kommit  till skolan -.- så min dag har  varit lite onödig.. aja,  ja satt i skolan med kompisar o  ba chillade oså, efteråt drog vi till mcdonals i fridis och ja åt  en TEEEEAMBOX (mc chicken 19st),  den satt såå bra!!! :D 

jag orkar verkligen inte med skolan fan , det är föööööööör mkt.. de dränker oss med plugg! Jag har funderat på att hoppa av........... hahahahahaha skoja bara, ooooh mina föräldrar skulle strypa mig hahah ! nää men orkar ba inte. Läääääääääääääääääääääängtar till sportlovet OCH SOMMARLOVET och dagen DÅ JAG BLIR 18 ÅR GAMMAL FAAAAAAAAAN VAD JAG LÄNGTAR !!!!!!!


TÄNK ER EN SÅNHÄR STRAND ?!?? :DDD




Kommentarer
Postat av: Nilufer

18 ?!?!

2010-02-24 @ 21:44:07
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: winta

aa då får ja resa med kompisar o allt :)

2010-02-25 @ 01:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0