Sofia här

Hejhejhej

SPORTLOV!!! asså fan va skönt :D

Idag var jag i skolan, efter det så föjde jag med Emilia till Media Market och sedan gick vi till Godisbåten. Efter det så gick jag och klippte mig.. (och jaa, man kanske inte ser att jag har klippt mig:P men de va bara topparna hehe)


När ja kom hem så åt jag, wook de va jätte gott. Sen "började" jag städa men de sluta med att ja satte mig i soffan 5 minuter senare och kollade på heros, asså måste börja titta på den igen, dör för den!
Iallafall så kommer pappa hem snart så de vore väl bra om jag har sommnat då så att han inte hinner bli sur över att ja inte har städat:D haha smart va!
Imorgon ska ja upp tidigt, ska åka me mamma till Nacka, hade tänkt köpa en jätte fin tröja på H&M kan visa den sen..

Juste, sexigaste Catherine ville så gärna få en länkning här på vår blogg så : www.caathyn.blogg.se :D

GODNATT


Kommentarer
Postat av: Catherine

Jaaa :D



snart ses vi sofia wohoo o lov fan va skönt !



loove

2010-02-26 @ 23:11:09
URL: http://caathyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

-.-

hahah jaara de gör vi barb :D

2010-02-26 @ 23:33:23
Postat av: ereeg

ÅH, jag är kär! ditt hår sofia!

2010-02-27 @ 18:08:50
URL: http://elevensisters.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack :D, men kolla på ditt!!

2010-02-27 @ 22:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0