Snöoväder

hello allihopa det är mona, pågrund av snöovädret så fanns det inga tunnelbanor eller bussar som kunde ta mig till skolan och det betydde att jag var tvungen att stanna hemma..Jag gick till biblioteket med emilia och lånade en bok som jag behövde till min italienska läxa sen kom jag hem och städade mitt och min systers rum.
Innan jag avslutar så ville jag bara säga att min syster har bal i år och årskurs 9 håller på att sälja kakor så att dom kan få ihop pengar till balen, min bal var jättelyckad och verkligen ett minne för livet och jag vill att min syster också ska ha det så för att göra det kortfattat så vill jag bara säga att om någon av er är intresserad av att köpa jättegoda hembakade kokosbollar, flankakor (tror att det stavas så), godis eller cookies kommentera det här inlägget och lämna nummer så kontaktar min syster dig. En låda kostar 50 kronor och det gäller alla.



                            


Såhär ser dom ut,jag har själv köpt såna och dom smakar jättegott.

Kommentarer
Postat av: monal

jag vet att ni vill, så köp bara va har många kvar fan

2010-02-23 @ 19:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0