plugglördag = fail

Tjena bloggen! Hur mår alla våra läsare där ute? Själv mår jag super! Hur skulle jag liksom kunna må dåligt det är ju plugglördag! Och nu ska jag förklara innebörden av "plugglördagen". Man säger till alla sina vänner att man inte kan gå ut för att man ska "plugga".. och man går inte ut, utan man sitter hemma och slösar på tiden. Man gör allt som man inte borde göra ex. kolla på tv eller göra det som jag gör nu - sitter vid datorn. vilket slöseri med tid.. Men men vad ska man göra? Men jag tycker jag är duktig, jag har i alla fall mina böcker uppslagna som vissa andra inte har (ja.. jag syftar på dig linda).. jag har ett stort kemi prov nu på måndag och jag kan NADA!
så här ser det ut hos mig nu..


jag "pluggar"

"electrolysis and its uses" - in my ass

dadlar finns på plats såklart - mitt godis, mums!
lite noooooootes!

aja nu måste jag "fortsätta".. jag ska försöka blogga igen senare idag.
ha de bäst!

PS. LINDA MEN DU TRODDE

/ BIBBSAN


Kommentarer
Postat av: linda

elak du är bibbi, jag ör visst cool. och jag har också böckerna uppslagna. så de så hahah. =)

2010-02-20 @ 20:14:34
Postat av: linda

elak du är bibbi, jag ör visst cool. och jag har också böckerna uppslagna. så de så hahah. =)

2010-02-20 @ 20:14:35
Postat av: Bibbi

hahaha what ever! du kanske hade böckerna uppslagna men du är sannerligen inte cool! du är ett mobboffer - är och har alltid varit det! du är de svarta fåret i gänget (tillsammans med winta), du är det tredje hjulet, du är...ähh du fattar poängen! hahahaha :D

2010-02-21 @ 00:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0