Allt möjligt

Helojski folks, Victoria här.
Hur mår alla där ute som läser vår braiga blogg? :D Jag själv mår priiiima, lever livet och äter köttbullar med makaroner, NAJJS! (Y)
Vet inte riktigt vad jag ska skriva... Om min dag kanske? Inte märkvärdig alls - vart i skolan (första gången på den här veckan), efter skolan åkte jag till Huddinge en snabbis och sen hemåt. Kom hem och somnade på dirr typ, haha! Sov ett bra tag, vaknade runt 9. Men är ganska trött ändå, ska hoppa in i duschen om ett minitag och sen sova tror jag! :)
Tjejer vad har ni gjort under tiden de flesta inte varit i skolan? HAHA, en liten fågel viskade i mitt öra att Bibbi fick stå och vänta på ersättningsbussen i Vårberg i över 2 timmar för att ta sig till skolan i måndags, tills hon tillslut tröttnade och vände hemåt igen! Hahahah :( Förlåt Bibbi men fan vad jag garvade när jag hörde det :') Men så går det när man envisas om att gå till skolan då alla andra uttnyttjar vädrets humör till max för att stanna hemma! Haha driver ba Bibbson :D
Hmm, vet inte vad jag ska skriva mer så lägger in lite bilder istället :)


Jag och min bror, han fyllde år :)

 
Haha, hade liten sleepover med två kusiner, ena är 91a och den andra 97a hahaha, jag och min äldsta kusin gjorde make over på den lilla, vi klippte och färgade hennes hår, noppade henne och tog henne till ett solarium :D


 
Har tatuerat mig igen :D Syns inte så jätte tydligt på bilderna men det är ett hjärta och en musiknot som går in i varandra typ.


Before partajjing hahah



Thandy's b-day





Avslutar med två låtar av Mishon :)


Den här killen har sån underbar röst, man smälter nästan! Oooh :') Det är även han som gjort låten excuse me mama, någon som minns den? :D

Aja, nu ska jag ruttna lite vid Facebook och msn. Typ. Byebye, vi höres! :)

Trackback
RSS 2.0