Nevena här!

Shiit shiit! nu när jag bläddrar igenom alla inlägg så ligger jag väldigt mycket efter i bloggandet! Jag har inte haft någon större lust att blogga men nu ska ja fan ta o skärpa mig! Anledningen till varför jag inte bloggar är nog för att jag aldrig har något intressant o berätta.... de händer ju typ samma sak varje dag :/ vakna,skola,komma hem,plugga,äta,plugga,sova (typ). Men men. Hmm... ,..,.,.,.,.,. jaaaa ehmm... idag har det väll inte hänt så mycket, det gamla vanliga dåra. Det känns så jävla bra att jag inte har plugg denna vecka förutom ett litet läxförhör till på torsdag. Snart är det lov, och jag hoppas att jag kan träffa er tjejer oftare! det står liksom alltid saker i vägen då jag ska träffa er.. men nu har vi en vecka på oss o va med varann så mycket som möjligt, och det ska vi utnyttja :)

Justja, var ju på kryssning i lördags och jag tänkte visa ett par bilder som jag tog på havet från fönstret = LÄSKIGT





det är då bilder på HAVET (som då bara bestod utav is)!

har inte så mycket mer o säga, ska lägga mig nu och sova någon timme, är helt jävla slut! see you


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du någon kille nevena?

2010-02-23 @ 17:04:38
Postat av: Anonym

klart ja kollar in er blogg. allt bra ?

2010-02-23 @ 18:30:08
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: Nevena

Allt är bara bra :D själv?

2010-02-23 @ 20:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0