Mona

hej allihopa =) Hur mår ni?
Själv så mår jag jättedåligt, jag är förkyld =( 
 Jag hoppas att jag blir frisk snabbt för att om exaxt 11dagar så åker jag,bibbi,linda,sofia och emilia på skidresa!! i kungsberget ,det kommer bli så roligt. JAg hoppas också att ereeg kommer.
innan jag säger hej då så vill jag bara säga till tjejerna i elevensisters att kan vi gå på bio nu på lördag och se premiären av "Valentines day"?

Nu säger jag good bye!
(Jag saknar att vakna på morgonen och träffa emilia sen gå tillsammans till skolan sen träffa alla tjejerna på varje rast)










Vi var trion i 9A (vet inte om man säger så hahah)
Det var alltid vi tre som var tillsammans.
Saknar er! Vickan,jag,Winta



















Kommentarer
Postat av: Bibbi

tummen upp för oss! :D

2010-02-08 @ 01:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0