kvadrat (LÄSKIGT - Dylan)

jag var lite inne på olika sidor på datorn tråkar lite tills jag märkte en sjuksak.

Jag hade hört att Rihanna hade "dejtat" en kändis vid namn Aubrey Drake blabla och fattade inte tills nu att det var THE Drake allstå "best i ever had" "say something" m.m.

jag sökte sedan efter lite bilder på honom och såg det här:

Bilder på Drake tillsammans med Teyanna Taylor, som tidigare hade spekulerats ha dejtat Chris brown (falskt - de var bara barndoms vänner)

Chris Brown har ju som alla vet dejtat Rihanna, men förhållandet bröts då han åklagades för misshandel



och nu så går ju ryktet om att Rihanna och Drake dejtar



och Rihanna och Teyanna var goda vänner under Chris Brown-tiden


avslutar det hela med denna låt:



En cover som Drake har gjort på Chris Browns låt "take you down"

hahah sådär nu behöver ni inte längre köpa skvaller tidningar - Dylan har svaren på era frågor ;)

ps. kom på allt de här på bara ngr sek. ägnade inte mitt liv åt de här hahaha

love


Kommentarer
Postat av: Catherine

Dylan det e bra det fortsätt med skvaller detta e bra! hahah me like.. Nee nu behover jag vrkligen inte ut o kopa tidnigar, I have u !:D



loove

2010-02-24 @ 23:44:14
URL: http://caathyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

hah bästa skriv mer sånt dylan :)

2010-02-25 @ 15:10:35
Postat av: Dylan

hahaha jaa då, har mycket på lager ;)

2010-02-25 @ 16:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0