jag är så jävla arg just nu!

Tjejer ni fattar inte hur förbannad jag är just nu.. asså åh!
om vi hade levt i en animerad värld så hade rök kommit ur mina öron! jag kokar!
Vilken korkad idiot tappar bort böcker om och om igen?
Jo jag! Jag skulle börja plugga kemi, för vi har en stor läxa tills imorgon,
men så märker jag att boken är borta.. Jag har letat precis överallt och jag har inte den i skolan för mitt skåp är tomt jag använder inte den... asså åh, det här är tredje gången jag tappar bort en kemi bok, sen så har jag tappat bort två gånger samhällsbohken.. asså lär jag mig aldrig? och alla har jag tappat bort på ett mysteriskt sätt.. asså jag kommer få en jävligt nice räkning på slutet av den här terminen kan jag säga, juste jag har också tappat bort min spanska bok! ... Den dagen då räkningen kommer, ajjj.. jag kommer gömma mig.  men seriöst hur jävla dum får man vara? åh, och hur ska jag nu göra uppgiften?

life just sucks sometimes..

hoppas ni har haft en bättre dag
ha de bäst tjejer

/BIBBI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0