hahahaha

Som jag sa tidigare så skulle jag återkomma med tid och när Alicia kommer och de ska jag nu

Well de roliga är att de va liksom jätte många som ville komma men de tråkiga är att hon inte kommer!! hahaah
asså hörde på the voice nått om alicia keys konsert osv, men hörde inte klart.
gick i n på the voice för att kolla när hon skulle komma och då stod de att man kunde vinna biljetter till london där hon skulle uppträda!!! hahaha

Sammanfattning. HON SKA INTE KOMMA :(

men lite roligt måste ni hålla med mig att de var :)


// Linda

Ps. blir r.kelly ändå iaf :)


Kommentarer
Postat av: CAMILA

Buhuuu!!

2010-02-05 @ 19:38:14
Postat av: Catherine

hahaha jag som var helt taggad på att gå till alicia keys... Jaa r.kelly kommer att vara grymmt :D har ni bokat biljetter än ??

2010-02-06 @ 09:40:48
URL: http://caathyn.blogg.se/
Postat av: Dylan

jävla skiit hahah, hur blir det med R.kelly ? blir det stå eller sitt? , jag tycker sitt för ni kommer ihåg hur kul vi hade på chris, och tänk folk kommer inte dansa på stå utan dom kommer att bara stirra på honom som dom gjorde på Beyonce och inte dansa så som det gjorde på chris ... det här är Sverige inte USA där ALLT OCH ALLA DANSAR

2010-02-06 @ 13:52:00
Postat av: dashe

du är så söööt, linda!<33

2010-02-06 @ 16:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0