ereeg: priset går till...

hey everybody :) how u doin? (tänk er joeys röst haha)
hoppas lovet har börjat bra för er alla! :D TJEJOR, vi måste hitta på något snabbt innan lovet tar slut *tar i trä* varför inte dra till bowlingen vid bibbis hus? :) nästa lördag vet jag iaf att jag och resten av tjejerna från gamla 9C ska träffas och ha FF eller hur girls? haha pizza och film(?) står på menyn.
juste, höll på att glömma. ni kanske undrar om rubriken? hehe. jo, det är så att jag tycker att på sistone så har fyndiga emilia och linda varit extra roliga i sina inlägg. priset går iaf till emilias brand-inlägg aså HAHAHHAAHA suuuuper kul.
ska berätta lite om min dag. i morse vaknade jag på soffan i köket för att jag hade däckat där kl 22 igår, snacka om att va tröööött. jag, mamma och min syster åt frukost tillsammans sen drog jag till gymmet där jag träffade på Mona och Emilia. sen handlade jag och mamma lite, träffade på min moster som vi fikade med i skärholmen c. när vi kom hem började mamma och moster laga dolma, maträtten som ligger mig nära hjärtat. jag hoppade in i duschen och när jag kom ut åt vi.
i måndags när trafiken inte fungerade väntade jag och jennifer på bussen i en och en halvtimme i liljeholmen! tog mig 2 timmar hem. när jag kom hem skulle mamma precis ut för att hämta min syster från liljeholmen. det tog oss ytterligare en och en halvtimme från skärholmen till liljeholmen! väl framme träffade vi oliwia och hennes mamma så vi skjutsade hem dom. vid deras hus finns en busshållplats och där såg vi en äldre dam. stackarn stod och väntade på bussen i kylan så vi erbjöd henne skjuts, haha en total främling. skönt att göra goda gärningar :D
idag har jag tittat på bilder och videosar från gotland och jag måste bara dela med mig! bilderna är inte i ordning men här kommer dom: 


utanför visbys ringmur


winta och jag på tåget


hehe, jag och emilia dagen efter


innan höghöjdsbanan


jag och yani på bussen på väg till fårö


champions league final tror jag


är inte intresserad av fotboll så jag och vic rymde ut och hoppade


jag och nattis med cyklarna


haha förlåt vic, var tvungen


någon utsikt


här badade aram bland fiskar som gäddor och grodyngel


jag o vic igen


pochahontas.. eh mena emilia



jag och ioannis-pannis


bibs o jag


vic o jag


san-san och kossan


immi och pommes


sanning och kånka haha





det som stannar här, stannar här


skattjakt


yani


grodyngel


förstoring

så ja :) resan gjorde vi för ungfär två år sen. ha de bra bästa läsare ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ooh vad roligt att se bilderna:D

har ni inga fler ni var ju två grupper?

2010-02-27 @ 21:09:23
Postat av: ereeg

joo då de finns MÅNGA fler, men de är lite utspridda hos olika människor :)

2010-03-01 @ 21:48:52
URL: http://elevensisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0