ereeg: jorden anropar...

hej allihop :) jag är i skolan just nu
bibbi, ser du det här så ska du veta att de har utökat provet med fler frågor men delat upp det i g/vg vg/mvg tror jag. den första har vi idag på kemilektionen du vet i eftermiddag och den andra på onsdag.. kan du komma nu så gör det. ja tror bussarna börjar gå kl 9. ring mig
aså det är föööööör kallt ute idag. jag kommer typ få köldskador eller något. har grov ångest för att jag kom till skolan det är helt tomt. det finns typ två lärare och tjugotre elever eller nåt... men nu är jag typ fast för kommer inte hem antar jag. alla ni som inte kom till skolan idag är SMARTA. ångeeest, aja får väl göra provet då. om elektrolys.......................... hejdå ♥


Kommentarer
Postat av: Lina -Zooda-

Vad fränt att ni är så många som skriver blogg! :D Har varit med om bloggar där det är max 2-4 pers, men här var det ju allt lite fler ;D



Bestäm min hårfärg! Allt ifrån Blont till limegrönt, jag kommer gå med det i skolan oxå ;)

2010-02-22 @ 11:05:00
URL: http://zooda.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

fy för kyla!

2010-02-22 @ 13:35:20
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0