EMILIIIIIIIIIIA!

HALLÅHALLÅ! Jag har för en gångs skull något att berätta något viktigt något ommgd darrar fortf HAH!
KOLLLA jag lagade mat eller jaa jag skulle fritera pommes frites, så oljan var i kastrullen och allting skulle bara lägga i pommes fritsen så jag skulle precis lägga in den sen ja lägger och jag ser hur oljan i kastrulleen började stiga stiga stiga!! Nu är oljan över det rinnner och rinneeeeer jag får panik för ja vet att det kan börja brinna om oljan rinner över sådär. Så jag fåår meeeeeeeeeeer panik och JAAAAAAAAAAAA... En låga sätts på alltså den var biiig det var ELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLD, ELLLLLLLLLLLLLLLLD OKEJ ELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLD! Sen tog ja bort sjäälva kastrullen men de fortsatte brinna.. Sen jag visste inte vad ja skulle göra det var så där chok vad fan ska jag göra så jag bara lämnar min mobil jag hade 9327585723852783278674284tankar ja tänkte ringa brandbilen ja skulle ringa min mamma jag skulle springa uuutt och jaa jag vet inte vad sen jag bah skrev och ut springande från köket... CASSANDRAAAAAAA DET BRINNNNNNER! Och hon trodde ja drev fast sen såg hon och hon bah skrek och sprang ut från huset.. Och sen jaag jag bah sprang in i vardagsrummet leta efter ett täcke som ja skulle döda elden med så aj ba tog ett och sprang tillbaka till köket och aa skulle döda elden men jag såg att den sänktes o sänktes så ja bah stod där och tittade.. Sen sååå AAA SLUUUT.... Det händer för typ maaaaaax 7min sen.. Ska ALDRIIIG göra pommes frites igen alltså! Och som tur var, är inte min mama hemma hon kmr kasta mig från fönstret när hon kmr....


Foto på oljaaaaaan som e kvar den plattan längst in var det som brann... Tro miig det var värre än vad det verkar!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: dashe

haha typisk dig alltså! till och med jag kan fritera pommfrites... tro jag! har aldrig gjort det men iallafall... nej det bra att du inte gör om det. du kommer ju bränna ner HELA JORDKLOTET! :P pusss <3

2010-02-20 @ 00:50:25
Postat av: linda

dashe du är så gullig!!

jag lider med dig emilia :(

2010-02-20 @ 20:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0