bibbsan här!

Tjena tjejer! Hur mår ni? Själv mår jag bra, är bara så otroligt trött! Jag sov runt 2.30 och jag vaknade klockan 5.30 för att jag och ereeg skulle träffas för att göra klart vår natural science uppgift! Så både jag och ereeg har inte fått mycket sömn alls, vi var så fnittriga i skolan. Omg vet ni vad äckligt, en kille i vår klass petade sig i näsan. usch, asså han krigade där inne med snorkråkorna, de var som om han attackerade sin näsa. asså jag höll på att spy! Men jag började skratta ihjäl mig, ereeg också, de var så roligt.. och han hjärndöd.. trodde han verkligen att han var ensam i rummet?
Men men, nog om det.. hmm.. vad finns det mer jag kan säga? juste jag fastar tjejer! Har gjort det i två dagar nu, bara 48 dagar kvar! Tänk er, inget KÖTT på 50 dagar.. kan det bli värre, de här är rena tortyren! Vi uteslutar allt som kommer från djurriket, alltså, mjölk, ost, ägg, yhogurt, smör, filmjölk, skinka, kossa vad ni vill... men de absolut värsta av allt är att jag inte kan äta.. något som CAMILA älskar.. nämligen min underbara goda och allraste bästa vän..KESO! haha.. jaja nog om fastan.. hmm..
juste snart åker vi SKIDOR! LÄNGTAR SÅ JÄVLA MYCKET! 2 DAGAR KVAR, WIHOOW!
Aja det var nog allt jag hade och säga..bloggar snart igen!


DEN HÄR ÄR FÖR DIG CAMILA! :D <3

puss!


Kommentarer
Postat av: Camila

asså jag fick gåshud så äckligt det är, ryck!!! öhhhhhhhh!!!

2010-02-16 @ 18:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0