AHHHH

vet inte varför jag skriver har ändå inget vettigt att säga men för den delen har jag ju inte heller något vettigare att göra so what ever.
egentligen tänkte jag show you guys lite ny köpta kläder. Jag vet härmis (:  men så ligger allt i tvätten och jag orkar inte gå ner. så de får bli en annan gång.

idag har jag bara varit hemma, som igår då. Tog de lungt, titta på en massa filmer. Hitta Nemo, igen, och min pappa mobbar mig!! " har du hafft en dålig barndom är de därför du kollar, fick du aldrig vara barn osv"
hahah. men ändå så sitter han också och tittar och skrattar. juste vi fortsätter, jump in, 2 dagar i paris, på smällen, money talks och sedan en massa tv. Sådant gillas.

Iaf jag vågar inte borsta tänderna!! de gör så ont. jag var hos tandläkaren föe inte så länge sedan men vågade inte säga något för jag har fått en ny tandläkare. Asso hon ser ut som dracula och så pratar hon också typ som honom!! hahah, hon kommer inte heller hålla mig i handen som min förra tandläkare gjorde :( är shit sur för hon inte medela mig att hon skulle sluta!
får väl helt enkelt sluta borsta tänderna då..


ha de bra, ska kolla på stomp the yard nu (:

Ps. ereeg du lär inte bli förlåten, jag borde vunnit!! hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0