24 feb

Hej
Nevena här

här sitter jag o ruttnar... precis tagit en dusch o väntar på mat (kött med klyftpotatis och tsatsiki :D muums). Idag har det varit en ganska lugn dag i skolan. Började med simning på gympan o fortsatte med historiaredovisningar,engelskaprov (träning inför nationella) samt 5 min av mentortimmen. Det börjar närma sig lov och jag är överlycklig!!! det behövs verkligen. Nu ska jag alldeles strax sätta mig o göra klart ett mattearbete tills imorgon, inte så mycket kvar, och sen blir det att öva massa engelska. Ikväll är det fotboll på tv och det gillar vi starkt :D Inter-Chelsea, 20.45 för er som är intresserade.. hehe





Mamma ropar!!! Det betyder att maten är på bordet :) ciaaaoo
puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0