20-02-10

hallå alla goa :)

sitter här hemma och käkar pomfritt och godis. Bra matching vaa! Såg att lilla kycklingen va på tv och kunde inte undgå att kolla på den. Den är ju bara för gullig och får en massa minnen från när vi tjejer gick och kolla på den på bio!!  De var tider de, haha :)

Iaf har inte gjort så mycket idag, vakna 7 ( inte klokt! ) vänta på att någon skulle vakna och hålla mig sällskkap :)
Sen så var de meningen att jag skulle plugga, men de gjorde jag ju självklart inte. finner ingen motivation att plugga, allt känns så piss just nu :(

men men snart är de lov och då får jag väl plugga hahah.

 ses nu börjar filmen igen. puss // Linda

Ps. JAG ÄR COOL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0