Miss independent här :)

Hejhej!

Idag börjar jag 12.45 och har bara en lektion, slå det om ni kan ;)
Hoppas allt är bra med er tjejer och våra bloggläsare! Jag mår bra
och livet rullar på som det ska, det har varit mycket på sistone men
inget jag inte kan hantera så det är lööööngt :)

Emilia...  du kunde lagt in mig i ditt bagage säger jag bara!
Hoppas du njuter av solen och värmen! Sola lite för oss också,
hehe speciellt mig behöver det! På tal om att vara blek här
måste dra och sola lite, någon som behöver lite fake tan?

Måste komma igång med plugget har skitit i det helt, så det
måste bli förbättring där! Ska tvinga mig själv att sitta i biblan
varje dag och plugga, så jag blir smarta gamla jag, skulle
det inte vara perfekt, Jooooooo :D

Nu har jag inte mycket mer och säga :)
Hejdå 


                                              Heart

//Camila


Kommentarer
Postat av: Victoria

JAAAG behöver, akuuut!! :O

2010-12-20 @ 13:27:07
URL: http://elevensisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0