Victoria

Hej hej bloggen

Sitter på min säng med huvudvärk och lyssnar på skön musik. Vaknade för en timme sen ungefär, av att LUE ringde och väckte mig -.- aja men det var väl på tiden att jag vaknade så det spelar inte så stor roll.
Ja, jag är fortfarande sjuk, 1 vecka och 1 dag senare, det var då jag skrev förra inlägget. Var i vårcentralen igår igen, (var där förra veckan också) och det ser fortfarande inte bra ut.. Fick ta blodprov och lämna saliv (IGEN) och provresultaten av det kommer imorgon. Men det är något jävla virus, fyfan!! Min mamma säger att hon inte tycker att jag ska gå till skolan på hela den här veckan heller, läkaren sa likaså, men jag vill uuuut, ut ut ut, till och med till skolan!!! Orkar inte vara hemma mer, plus att jag redan missat en hel vecka utav skolan som är skit mycket, om jag är hemma den här veckan också kommer jag ha missat hela två veckor!!!! :| knas... Ligger redan efter, behöver verkligen inte missa mer!
Känner att jag börjar bli bättre men vi får se. Kan fortfarande inte äta, bara dricka olika drycker typ :/ AJA! Nu ska jag lyfta röven och röra mig neråt för att få i mig något jag kan dricka, som frukost -.- Sen kolla på film och göra samma saker jag gjort i över en vecka, finns inte så mycket att göra hemma, särskilt när man inte har någon energi kvar alls typ. Jobbigt liv.


Friskare tider.... Snyft :(

Och en låt

You had a chance, now it's gone!

Nu ska jag gå, mamma ropar nerifrån med nygjord smoothie som väntar på mig och jag kan höra den skrika mitt namn, så byebye!! ♥

Kommentarer
Postat av: linda

tycker synd om dig! krya på dig nu :)

2010-04-27 @ 16:28:20
Postat av: Dylan

kryyyya på dig baby boo <3



DIGGAR GROOVT LÅTEN tänk dig en låt med DIN älsk och MIN! PEEERFEKT!

2010-04-27 @ 17:57:02
Postat av: Camila

HAHA! Krya på dig Vicky Slicky!

2010-04-27 @ 20:06:05
Postat av: vic

Åh, tackar sötnosar! <3<3

2010-04-27 @ 21:24:44
URL: http://elevensisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0