:)

Tjabba alla goa, Victoria som skriver.

Det var ju fan ett tag sen jag bloggade, ska försöka bli bättre på det!
Idag var jag inte i skolan, är sjuk som fan!!!!!! Har varit det sen i lördags då jag vaknade.. I fredags när jag gick och la mig mådde jag priima, sen när jag vaknar dagen efter, på lördagen alltså.... KNAS säger jag bara!!! Trodde jag låg i min dödsbädd, mådde så jävla dåligt. Hade allt på en och samma gång, var täppt i näsan, hade hosta, var illamående, grov huvudvärk, värk i hela kroppen så att jag knappt kunde röra mig, halsont och feber :S

Men nu är det lite bättre iallafall, bara halsen som fortfarande är dålig och svullen, min tunga är typ också det, skit äckligt! Ska försöka dra till vårdcentralen snart och kolla upp det iallafall.
Men så idag har jag bara varit hemma och slappat, kollat på tv och film, chillat vid datorn, käkat en massa glass som jag tror ska vara bra för min hals?, knarkat halstabletter och snart ska jag ta ett bad (y).
Slänger in två bilder iallafall

Random bild från förra veckan, så härligt väder!! Jag och Bävern på en kaj :)


Såhär går det när man har tråkigt... aaaaa det handlar om att bjuda på sig själv




Och såhär går det när man är sjuk, osminkad och sliten. Bilden är tagen alldeles nyss.

:(... haha.

Nu har jag bjudit på mig själv så det räcker för hela året för faaaaan, tycker ni inte?!!!
Aja slänger in en låt and then I'm out!


Gammal favvis jag aldrig tröttnar på :))

Kommentarer
Postat av: monal

jag tror att du har halsfluss. du måste gå och hämta antibiotika från vårdcentralen:) krya på dig!!

2010-04-19 @ 18:22:32
Postat av: linda

krya på dig :)

2010-04-20 @ 13:50:35
Postat av: vic

Var i vårdcentralen idag, fick lämna saliv och ta blodprov, det var inte halsfluss utan de tror jag har körtelfeber.. :(

Tack så mycket sötisar!!♥♥ och linda detsamma! :)

2010-04-20 @ 16:32:48
URL: http://elevensisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0