upp med händer för röda linjen (Dylan

hallååå där alla :D

hur spenderade ni eran lördag ? hoppas att ni hade lika kul som jag hade *tummen upp* för den här lördagen haha behövde verkligen den. Först på dagen så gick jag på en lååååång promenad med Dona och hennes kompis när jag säger lång så snackar jag om från fittja till norsborg OKEEJ kan inte fatta att jag orkade haha men mina ben dog sedan när jag kom hem haha men dagen var inte slut då nejnej hade 40 min på mig att fixa mig skulle sen vidare till en fest i Alby med några klass kompisar haha den var skiit rolig tills i slutet då någon baxa Donas svarta converse I WILL SHOOT YOUR HEAD OF IF I'LL EVER WILL FIND YOU!  




love

Kommentarer
Postat av: Anonym

gick inte du & Dona i lillholmsskolan? då brukade du inte vara med henne eller?.



är det några av er som går med gammla klasskamrater från lillholmss & väster?

2010-04-18 @ 14:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0